dijous, 18 de desembre del 2008

Sis principis, sis.

U : En el nucli de cada persona existeix un punt tendre indestructible.
DOS : La vida flueix a través teu excepte quan no ho fa.
TRES : La vida és genial però a vegades cou com l' infern.
QUATRE : Existeixen dues identitats en tu : la unitat psicologica bàsica és la relació.
CINC : Existeix una intel·ligencia més gran que tu.
SIS : El teu camí és unicament teu : ets un desviat incurable.
(Extrets de "El coratge d'estimar", Stephen Gilligan, Editorial Rigden)

4 comentaris:

  1. Molt bons (precisament perquè fiquen el dit a la llaga).

    U: em permeto de dubtar-ho, però només per vici (ergo no dec dubtar-ne).

    Dos: ... (Perplexitat màxima).

    Tres: ben clavada.

    Quatre: no ho entenc (últimament tinc la sensació que hi ha tantes identitats en mi que no sé com m'ho faig per seguir essent jo).

    Cinc: oi tant (però costa acceptar-ho de debò, eh?).

    Sis: al meu parer, el millor.

    Salutacions

    ResponElimina
  2. Ei drac, si tens moltes identitats, fantàstic, tens una orquestra disponible dins teu ... pero si no hi fiques el director de l'orquestra, no podràs escoltar la conmovedora melodia de la que ets Potencial ... i això es refereix amb la relació ...el que fan les parts juntes.

    ResponElimina
  3. Vostè no en té unes quantes, d'identitats, senyor Talentos?

    El que em manté unificada deu ser el director de l'orquestra. Bonica comparació, especialment per a una ex-músic. Gràcies!

    ResponElimina
  4. uff .. jo tinc moltes tambè d'identitats, algunes venen de turistes, altres es queden a viure, altres deixen el niu per sempre, algunes entren i surten, altres no es van ni a patades ... i a vegades, el director d'orquestre es va de vacances.

    Ex-músic?? Ja no cantes pels matins o quan vas amb cotxe?

    ResponElimina

 
Contatori per sitocontadores web